2011-11-18

GURE BOLATXOA

Txikia nintzela,gurasoek lagundu zidaten etxetxo hau egiten.Orain berrogeita hamar urte ditut eta, noski,oso gutxitan erabiltzen dut,baina gaur,bai,gaur erabili beharra izan dut.Gaur bolatxo zoragarri eta lagungarri honetan ezkutatu egin naiz.Gaur nire lagunekin pentsatu genuen ibilaldi bat egitera.Orduan pasatu dugu nire bolatxo maitagarriaren aurrean.Baino txakur batzuen artean pasa egin behar genuen.Txakur oso gaiztoak ziren eta bat-batean lapur batzuk agertu ziren.Eta nire bolatxoan sartu ginen,beldun handia pasa genuen eta eskerrak lagun batek telefonoa zuela.Poliziari deitu genion eta berehala poliziak agertu ziren.Poliziek nola harrapatzen zituzten lapurrak ikusi genuen eta,gainera eskuburdinak jarrita eraman zituzten.Eramatea poliziak.Bolatxo horretara orain ez da inor joaten.

No hay comentarios: