2012-06-01

GAUZA TXARRAK







Damututa nago ez dut berriro egingo.
Asteburu honetan egin nuen gauz maltzur bat . Lapurtu nuen portatil bat , dirua eta jollak lapurtu nituen . Igane bat zen egun 13 ordua 13:45 ari ninzen jaten nire familiarekin eta nire bizilaguna beti bezala oiuka zegoen bere emztearekin joka ari hari zen orduan nik beldurtuta negoen pentsatu nuen bera emazteari hilko ziola . Orduan nire bizilagunak eta bre mazteea atera ziren erosketak egitera horduan nik sartu nintzen bere etxean eta lapurtu nion nire bizilagunari , baina bapatean nire bizilagunari ikusi nion sartzen eta beraikusi zidan portatilarekin , jollekin eta dituarekin , oduan bizilaguna poliziari deitu zion eta korri-korrika etorri ziren orduan niri kartzelan bukatu nuen epailea ezan zidan 4 urte egongo nintzela kartzelan et ipuin ahu kartzelatik idazten ari naiz

No hay comentarios: